Tre barn som äter popcorn framför karusell i nöjespark

Tävling – vinn entrébiljetter till Parken Zoo i Eskilstuna

Tävla om entrébiljetter till Parken Zoo, som öppnar för säsongen den 9–12 maj 2024.

En person vinner fem biljetter

Nu kan du delta i Destination Eskilstunas tävling med chans att vinna biljetter inför Parken Zoos säsongspremiär den 9–12 maj. Du som deltar i tävlingen kan vinna fem biljetter.

Så här gör du för att delta i tävlingen

1. Följ @visit.eskilstuna och @parkenzooeskilstuna på Instagram.
  2. Registrera dig på Destination Eskilstunas nyhetsbrev via länk i vår biografi på Instagram eller längst ner på den här sidan.
  3. Tagga tre vänner i tävlingsinlägget på Instagram.

Du som redan prenumererar på Destination Eskilstunas nyhetsbrev kan också vara med i tävlingen. Då räcker det att du genomför övriga moment i tävlingen.

Tävlingsregler

För att delta i tävlingen på Instagram måste du vara över 18 år.

Det är inte möjligt att byta ut vinsten mot kontanter eller annan egendom och vinnaren ansvarar själv för att betala eventuella transporter.

Tävlingen är inte på något sätt sponsrad, stödd, administrerad av eller knuten till Facebook eller Instagram.

Vinnarna kommer att meddelas på @visit.eskilstuna Instagram och tävlingen avslutas den 2 maj.

Ett barn som klappar en kapybaran i grönskande natur

Foto: Parken Zoo